Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
12.01.2017 00:57 - ЗА НЕДОВОЛНИТЕ И ВЕЧНО БОЛНИТЕ
Автор: elena196643 Категория: Тя и той   
Прочетен: 760 Коментари: 0 Гласове:
3


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
              Аман от хора,които вечно се оплакват.Аз в предишният си живот съм била изповедник сигурно.Работя по въпроса да  го докажа или с други думи животът непрекъснато ми го доказва.Където и да погледна всеки има проблеми и всеки си мисли,че неговите са най-големи.Явно и съм добър слушател,защото много хора ми споделят проблемите си.Вярно в нашата държава предпоставки много,за да имаме проблеми.Здравеопазване ли имаме,пари ли имаме,сигурност ли има.Да ,прави са хората.Обаче си мисля,че е и въпрос на гледна точка.Понякога толкова се омотваме в самосъжаление,че не виждаме хубавите неща около нас.С негативното мислене идва и такава енергия при нас и извода е,че сами сме си виновни.Лошото е ,че на много от нас така преминава целият ни живот,в злоба,завист,самосъжаление,ламтежи по имоти и пари.Къде забравихме добрината,позитивното мислене,благата дума.Простички неща ,но те могат да ни направят щастливи.Едно красиво цвете или зимната приказна красота не ви ли изпълват с щастие.И много,ама много искам да кажа на тези хора отворете очите и сърцата си за красотата,за щастието,за любовта,за усмивката,борете се за тях,защото това е най-голямото богатство.






Тагове:   за недоволните,


Гласувай:
3



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: elena196643
Категория: Тя и той
Прочетен: 114657
Постинги: 73
Коментари: 110
Гласове: 324
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031