Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
09.01.2017 00:22 - ДА СЕ СРЕЩНЕШ С НЕЯ
Автор: elena196643 Категория: Тя и той   
Прочетен: 589 Коментари: 0 Гласове:
0


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
         С "НЕЯ"се срещнах  отново преди година и половина,бях толкова близо,страшно близо.Седмици наред се задушавах вечер и кашлях,не можех да спя .Отидох на лекар с мисълта,че е алергия.Оказах се по спешност в болница с увредено сърце и опастност за живота ми.След коронарография и  обясненията на една "лекарка"разбрах,че хората с такава диагноза не живеят дълго,най–много година.Изпаднах в шок,колко недовършени неща имах,кой ще се грижи за майка ми,децата ми вече са устроени,но искам да видя внуци.Животът ми мина на забързан кадър,къде сгреших,как допуснах да се случи.Паниката,която ме обзе беше ужасна,а и още не бях дошла на себе си след всичките  лекарски процедури.Изписаха ме от болницата с куп лекарства и куп диагнози.Може би месец живях като на сън като се стараех да се пазя много.Говорих с личния си лекар и той ми каза,че никой не може да каже колко точно му остава на човек да живее и,че аз сама ако не си помогна никой не е способен да го направи.С една дума ме посъветва да променя живота си.Да с "НЕЯ"смърта се срещнах за втори път в живота си,преди  години преживях операция с опасност за живота.Замислих се ,защо преживях всичко това,защо Бог ми даде отново шанс,може би да довърша нещата си,може би да ми даде урок.Започнах промените с работата си.Работех денонощно като управител на хотел,работех без почивка,защото  хотелът беше на мой роднина и от много работа ето до къде стигнах.
                        
   Подадох молба за напускане и след месец си намерих работа в
по-малък  хотел.Изолирах хората,които ми носеха негативни емоции.По стечение на обстоятелствата попаднах на хора,които ме насочиха към алтернативната медицина,хранене,билки,медитации.Най-важното имах почивка и време за личен живот.Сега след последните изследвания съм добре,е не съм  се излекувала напълно,но се боря.Защо ви разказвам всичко това ли,за да ви кажа,че трябва да се борим и да живеем живота си така сякаш всеки ден е последен,да помагаме на хората около нас с каквото можем,да не таим злоба и завист в сърцата си и да не се страхуваме от нищо.Нека не си правим сметките без кръчмаря,защото винаги излизат криви и да се радваме на дребните неща в живота.
  И така сега мога само да кажа,че "ТЯ"ми отвори очите за щастието,което не виждах преди.



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: elena196643
Категория: Тя и той
Прочетен: 114690
Постинги: 73
Коментари: 110
Гласове: 324
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031